Min goa katt och andras äckliga

Igår kväll när jag gick och la mig kom plötsligt en katt in i sovrummet. Jag blev rädd, han blev rädd. Öppnade altandörren och letade efter honom, som sprungit ner. Motade upp honom och fick ut han. Skönt. Fy, jag gillar inte att ha andras katter i mitt hus eller i sandlådan. Blä. Ska man inte kunna ha altandörren öppen när det är varmt ute?!?! Tur vi har AC att slå på om det skulle behövas.

Har äntligen fått till ett 30-minuters träningspass. Mage och rygg, hoppas jag kan få till det lite oftare. Jag är i varje fall motiverad att få bort bebismagen. Har det ju så oförskämt bra just nu med min bebis, som aldrig gråter utan sover, äter och är glad. Det är sååå härligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen