Solen skiner

Och det är lördag. Tilda hade 8 timmar mellan ett par måltider i natt, otroligt, men det betyder inte att jag har sovit 8 timmar.... I natt drömde jag att jag var förälskad i Niklas Strömstedt och det var väninna K också. Han var 75 år, haha, där fick jag igen för vad jag skrev igår. För jag vet inte vad den drömmen vill säga mig ;-).

Pga facebook så har vi nattgäster här av Örebroare som vi inte har så mycket kontakt med. Han är från A-a, ni som är därifrån vet nog vem han är om jag säger att han sjunger otroligt bra och att han är gift med moderatledarens dotter. Han har med sig sin 21-åriga dotter, de ska på konferens.

Idag är det städning på gården som gäller, eftersom det ser ut att bli fint väder så kan det bli trevligt. Det brukar vara det.

Kommentarer

Anonym sa…
Hahhaha, den var bra! Ja, vad vill denna dröm säga dej?? Vore kul att få nån som uttydde den!

Kopplar inte vem A-a-bon är...tänker å tänker....
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen