Några dagars paus

Det blev en lyckad dag igår. Jag fick hjälp av Joel och var mest med honom, pratade inte så jättemycket med grannarna, men det var trevligt ändå. Strax efter att städningen var slut så kom min äldsta bror med fru på besök, trevligt. De hade varit en tur till storstan och stannade till på en kopp kaffe.

I natt hade jag gallbesvär igen, pga trötthet igår eftermiddag så beställde vi pizza. Det var min sista på väldigt länge. Alldeles för fet mat för mig, jag måste börja tänka på det. För de här gallbesvären är hemska. Värk som inte går att göra någonting åt i några timmar. Usch och blä.

Idag begav sig mannen iväg för att hämta tjejen och vänner till henne hem från konfa läger. Jag och killarna tog en promenad till kyrkan. Lillasyster låg i vagnen. Väl hemma igen så satte jag igång grillen och potatis med andra rotfrukter i ugnen, som blev en mycket lyckad och god middag. De andra fick bearnaisesås, som jag hoppade.

Imorgon åker jag med mina 2 barn till föräldrarna i A-a, vi stannar till onsdag. Ska bli mysigt. Där finns inget internet så det blir paus från bloggande några dagar.

Kommentarer

Singh sa…
Aj då, så jobbigt med gallbesvären. Önskar en trevlig vistelse i A-a.

Kram C

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen