Handling



Eftersom mannnen var hemma igår så passade jag på att åka till Barkarby och handla efter städning. Jag har verkligen känt behov av en ny vårgarderob efter att ha gått i gravidkläder och sen bara myskläder... Det är bara det att grabbarna växer här hemma så de behöver också nya kläder och det är så mycket lättare att handla till andra än sig själv, varför är det så?!?!

Hittade 2 toppar och ett par skor till mig själv, trevligt. Lillasyster fick bara ett par tights, jag tillät mig inte att titta på babykläderna eftersom hon inte behöver någonting just nu. Jo, hon behöver bodys så det köpte jag också. Lilleman fick en snygg skjorta, byxor och nya snygga skor. Mellangrabben behöver en ny vårjacka så jag köpte en jeansjacka till honom. Grejen är att han bryr sig inte, varför ska jag då köpa det dyraste. Jag kan hitta en snygg jacka för halva priset. Frågan är om vi vill att han ska ha det snyggaste eftersom det är vi som ser honom ;-)
Avslutade med att köpa filmen "Bilar" till lilleman eftersom han är så ynklig så den sitter vi och tittar på nu.

Kommentarer

Anonym sa…
Hade så gärna velat vara med och shoppa, ska du ta en vända till så ring mej!!
Ser ut som du hittade mycket fint!
Kram kram Gilla
Carolina sa…
Shopping är härligt! Särskilt när man hittar saker. Men det är ibland jobbigt att det är så många andra att handla till hela tiden.... Kul att du hittade lite till dig själv också!
Kram
Tina sa…
Ja, Gilla det ska jag göra. Synd att du jobbar vara....

Tänkte faktiskt på dig när jag gick där igår att jag gärna hade haft dig med. Satte mig på Waynes och fika så Tilda skulle få äta, då hade jag ännu mer gärna haft sällskap av dig. Vi får göra det snart.
Singh sa…
Schysst shopping :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen