Hälsokontroll

Var alltså till Sophiahemmet idag, men innan det så hann jag städa övervåningen. T o m svabba golvet, kändes så skönt att vara klar med det inför helgen. Blev skjuten av polisen på vägen in, med laser på en 30-väg. Tacksam att jag klara mig. Hälsokontrollen gick bra, jag har bara 1 eller 2 kilo kvar till idealvikten, vilket känns fantastiskt. Sen vill jag ha en fastare mage såklart. Konditionstestet var också bra, men jag tycker inte att det är så ansträngande det där. Ta med mig ut på en löparrunda, det klarar jag inte tyvärr.

Ikväll grillar vi lite korv innan de stora barnen går till sin mamma. Det får bli kött imorgon när vi ska träffa vännerna i Bålsta. Sen blir det ingen brasa, känns väldigt skönt att hålla sig inne tycker jag, även om en promenad vore skönt. Får se om det kan bli något av det.

Känns skönt med helg och tid med mannen. Trevlig valborg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen