Lite less

Börjar jag bli på krasslet här hemma. Vårdcentralbesöket i fredags var ok, hade äntligen en läkare som förstod, men hon var dock lite mjäkig. Vad är det med dem på vårdcentralen? Ska man byta vårdcentral tro? Hon skulle i varje fall skicka en remiss till en barnmottagning där de ska utreda astma. Jag kom på att jag fick ju diagnosen astma för säkert 10 år sen pga hosta, men sen har jag inte brytt mig så mycket om det. Kanske har jag det också, ska be om en koll jag med, men helst inte här då. Kan kanske ta det i samband med en hälsokontroll som vi får på jobbet.

Nu är lilltösen lite sämre, hostar och får kväljningar. Det var en riktigt jobbig natt, jag blir orolig eftersom hon är så liten. Får se vad de säger på BVC imorgon.

När vi inte sover bra så blir man ju så seg så vi fick inte mycket gjort i helgen. Vilket var oerhört tråkigt. Det är inte alltid skönt att bara slappa. Fick lite sytt på vårgardiner, men de är inte helt klara än.

Jag har roat mig med ett frisörbesök idag i varje fall. Färgade, toppade och klippte lugg. Skönt!

Kommentarer

Anonym sa…
Kul att få håret fixat. Jag ska boka slingtid oxå, hon hann bara klippa i fredags. Lite vardagslyx är vi värda. Speciellt du, mitt bland alla sjuka barn och starka baciller!!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen