Vad gör man nu?!?

Klarar vi av en kväll utan tv? Ja, det är klart vi gör, hemskt vore ju annars. Sen har vi tv i andra rum. Tog in vår gamla "tjocktv" idag, den gick fram till nu.... Dessa prylar. Och ikväll som det är Let´s Dance och solsidan. Ja, vi får väl ha fredagsmys i gästrummet. För den tv:n är ännu mer klumpig att bära upp....

Lite skönt med töväder måste jag säga, det var riktigt skönt ute. Visst här om dagen sken solen och gjorde det skönt ute, men jag har varit inne hela veckan då Joel varit sjuk. Han är hemma idag med, mår bättre, men är inte helt bra. Feber, hosta och snuvig. Träffade grannen på väg till affären och hennes 1-åring hade streptokocker, de stackars barnen.

Jag har verkligen gillat den här vintern med kyla och mycket snö. Men det har varit lite för kallt för länge, det går ju inte att vara ute så länge. Så nollgradigt är som sagt väldigt skönt, sen är det kanske synd att det töar, för det kan säkert komma mer kyla och snö när som helst. Ja, vi får väl se. Jag lever i varje fall i tron att, är det ordentlig vinter så blir de andra årstiderna ordentliga också, man kan ju alltid hoppas :-).

Trevlig helg på er! Vi ska kanske leka charader här hemma ikväll.... ;O)

Kommentarer

Singh sa…
jaha, där kom den, 3:an av trasiga saker :0

Tycker också om vintern som varit, men håller med att lite omväxlande mildare väder hade inte suttit fel. evlig fredagskväll oberoende om det blir med charader eller i gästrummet!

Ha en tr

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen