Trasigt

Har haft en paus från internet här hemma pga att jag vattnade modemet. Ja, jag vattnade en blomma som stod brevid (den har jag flyttat på nu...) så kom det vatten på modemet och det slutade fungera på en gång. Klantigt. Igår kom alltså ett nytt modem, skönt. Jag har inte kommit ut på så många sidor på min mobil, mer än facebook. Så jag har hållt mig lite uppdaterad ;-). Otroligt vad man har vant sig vid internet. Ser en sida i en tidning och tänker, den ska jag ut och kolla på eller vad jag har på banken osv.

Nu när det är igång så pajjar tv:n. Tror inte det är mitt fel. Skulle bara sätta på den igår vid femtiden så gick det inte. Jag var så trött, Joel ville bara leka och Tilda hade varit vaken i flera timmar så hon var lite gnällig och mannen var inte hemma. Då tänkte jag sätta Joel vid tv:n åtminstone, men så gick inte det. Vet inte vad felet är, hoppas vi kan lösa det idag. Tv:n är jag också lite beroende av när jag är hemma så här. Jag har den inte på hela dagen, men eftermiddag/kvällen när man själv är trött och inte orkar göra så mycket annat då är det ett bra sällskap. Sen är det ju OS tider och det är ju så roligt att se alla duktiga skidåkare. Tog ner vår lilla tv, 12-tum och tittade på skidstafetten igår. Såg inte så mycket, men jag hörde. Det var grymt, vilka killar!!!

Kommentarer

Carolina sa…
Åh så trist! TV:n skulle jag faktiskt ha svårt att leva utan, och modemet!! Vilken osis! Fullständig mediaskugga! Jag funderade just om du så helt blivit uppslukad av OS att du inte orkade blogga:-)
Singh sa…
Ok, och vad är näst på tur? Det brukar ju ibland tre "olyckor" i rad... Jag klarar mig bra utan TV, men uppkoppling till Internet, det är värre!
Anonym sa…
Jobbigt, saker (och bilar) ska bara fungera - det är min mening!!
Trevlig helg!
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen