Otålig


Ja, nu är vi nog lite otåliga allihopa. Tjejen kom med presenten till bebisen igår för hon kunde inte hålla sig längre. Det jättefina lapptäcket som ni ser på bilden. Jag blev nästan rörd, det har hon gjort på slöjden. Otroligt fint tycker jag. Tack gulliga rara Sofia.

Jag har precis ringt förlossningen. Tänkte höra om de har möjlighet att sätta igång det idag eller imorgon med tanke på att svärmor är kvar. Sen läste jag igår om risker med att gå över och det finns faktiskt en del, så lite orolig blir jag, eftersom det var ett tag sen man undersökte fostervattnet och moderkakan börjar ge efter en månad innan utsatt datum.

Så vi ska åka in nu på förmiddagen och jag ska bli undersökt. Så be en bön eller håll tummarna att det ska se bra ut och att de kanske kan sätta igång det idag. Snart ska vi få träffa detta lilla underverk ;-).

Kommentarer

Anonym sa…
Ber mer än en bön dessa dagar och håller både tummar å tår för er!! Hoppas det blir av idag då!
Sen förstår jag verkligen att du blev glad för lapptäcket! Vilket jobb Sofia har lagt ner, det där ska hon vara stolt över - sååå fint!
Kram Gunilla
Emma sa…
Ja, verkligen! Så fin omtanke!

Jag blev igångsatt med Edvin och det är väldigt skönt att få det gjort någon gång STÅ PÅ DIG att du vill bli igångsatt så snart det bara går! Ber jag med!
kram/E
Carolina sa…
Hoppas, hoppas:-)Otroligt fint lapptäcke! Lycka till idag!
AnnieeG sa…
ååå, håller alla tummar förstås!! Tänker på dig, stor kram! Johanna
Anna sa…
Åh, vilket vackert täcke hon gjort! Vilken storasyster=) Hoppas att liten tittar ut snart, nu är vi så nyfikna på vem som gömmer sig därinne! Kramar till er, Anna dagmamma.
Anonym sa…
Vilken fin present, underbart hantverk! Nu väntar vi på BEBIS!

/kram C
Sofiamariah' sa…
Hihi, vad roligt att du tycker så mycket om täcket! Jag är faktiskt nöjd med det =) Nu saknar jag Tilda!♥ Ser fram emot att träffa henne och kära du imorgon. Du har gjort ett fantastiskt jobb!! ♥♥♥

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen