Njuter

Sitter med en go tjej i famnen. Hon äter var 3:e timma och sover bra, så än så länge sover även jag bra, skönt. Får njuta så länge det varar. Jag njuter verkligen, det år så mysigt. Joel var hemma hela förra veckan, han var förkyld, så det har varit svårt att få ut honom. Han har varit lite energisk på eftermiddagarna, men han njuter också av lillasyster, tycker det är jättemysigt, han är så go. Idag fick han gå till dagmamman, vilket jag tror han tyckte var roligt.

Vi hade svärmor här till lördagen, det var riktigt lyxigt. Jag blev trött när hon började ställa frågor till mig. Det gör mig ingenting att hon gör det på sitt sätt. Svärfar kom på fredagen för att hämta henne, kan säga såhär, är väldigt glad för att han inte var här hela veckan. Men jag är så tacksam över svärmor.

På lördagen åkte de stora till sin mamma och är där denna veckan. Sen kom mina föräldrar och äldsta syster med 3 barn på besök. Det var jättemysigt. Mamma hade med sig mat så det var inte betungande alls.

Mannen är sjuk så det var skönt att Joel gick till dagmamma idag så jag fick vila lite. Min kropp är bättre denna gång, har inte haft ont alls. Idag började jag få rejäla sammandragningar, vilket har känts. Sen har Tilda, precis som Joel, sugit sönder mina bröstvårtor, vilket också känns. Jag har inte tekniken, men ska väl lära mig.

Kommentarer

Carolina sa…
DEt kan ju vara så att hon är en "sovare", vore väl trevligt i så fall.:-)
Anonym sa…
Härligt att läsa att Ni njuter så och att allt funkar!
Hoppas mannen kryar på sig! Hälsa!
Kram Gilla
Anonym sa…
Låter härligt, njut på ni bara. Det där med söndersugna bröstvårtor är nog snarare regel än undantag. Har du testat med medelas amningsnapp? den hjälpte mig!

Kram C

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen