Sista arbetsdagen på ett tag

Ja, så var den avverkad, sista arbetsdagen på ett tag. Det känns så skönt. Många goa kollegor som önskade mig lycka till med kramar idag. Vore kul om bebisen ville komma nästa torsdag så jag får meddela mina kollegor som då är på kick off i Bad Gastein och har finmiddag på kvällen. Men vi får se, blir skönt att få vara lite ledig nu. Imorgon och torsdag är vi hemma alla. På fredag är jag hemma med Joel, nästa vecka får han gå till dagmamman och jag tänkte vara ensam här hemma.

Fick rensa alla papper och alla mail på jobbet, känns otroligt skönt. Fick lämna över några saker, men inte för jobbiga tror jag. Det kommer gå så bra för dem.

Nu går Ice Age på tv, Joel och mannen tittar. Jag vill gärna se den, men funderar på att lägga mig ner här i soffan och vila ögonen lite :O).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen