Host host

Har fått en hemsk hosta och har ont i halsen, inte alls roligt. Drack honungsvatten hela dagen igår, så honungen börjar ta slut. Och jag orkar verkligen inte gå till affären. Det räcker med promenaden till dagmamman... Har sovit i soffan här på förmiddagen, vilket varit skönt. Det får nog vara en sån dag, bara slapp i soffan och förhoppningsvis bli lite friskare.

Var till barnmorskan igår, det gick bra. Barnet ligger fixerat och bra och mina värden är bra. Nja, inte blodvärdet, men det visste vi ju redan. Jag äter järn. Har bokat in nästa tid hos barnmorskan 26/1, hoppas jag får ringa och avboka den. Hon trodde inte jag skulle gå över så många dagar, men man vet ju aldrig. Känner fortfarande inget som skulle tyda på att det blir en förlossning inom närmaste timmarna.

Kommentarer

Anonym sa…
Jobbigt att du blivit förkyld! Får verkligen hoppas att du piggat på dej till bebisen kommer.
Att du bara slappar en hel dag är dej väl unt, passa på medans du kan!
Jättekram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen