Härlig vinter


Vi har det bra i Sthlm i år. I stora delar av landet är det nästan för kallt att gå ut eller åka skidor. Läste just ett inlägg på FB, någon från Falun som åkte till Sthlm för att åka skidor, snacka om att det är omvänt. Kul. Och jag har inte fått ut mannen på skidorna än, hoppas han ger sig ut i helgen, han njuter ju av det.

Granen blev väldigt fin ute på altanen med rimfrost, ja det är verkligen vackert ute. Och mina kollegor de är i Bad Gastein och har det bra, härligt för dem. Själv börjar jag känna av en förkylning i halsen och hostar, usch inge bra inför en kommande förlossning. Ska nog göra lite honungsvatten nu istället för en latte.

Blir en tur ut för mig idag, tar bussen till barnmorskan efter lunch.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen