Arbetsdag

Det har gått bra att jobba idag, känner att jag fortfarande orka göra lite nytta. Däremot är jag oerhört trött nu när jag är hemma. Har 4-5 mail kvar i mailboxen på jobbet, som jag ska göra något åt imorgon. Lämnade över några av mina surdegar idag och sammanställde några listor, så jag lämnar sen imorgon med gott samvete. Imorgon jobbar vi till 13 så det är ju också skönt att det inte är heldag. Sen ska jag bara vara hemma och slappa ett tag igen. Det vore ju också typiskt om bebisen kommer på onsdag, den här tiden som man tänkt vila bara försvinner. Fast då är jag glad att man haft lite jul och nyårsledigt, så jag har ändå fått slappat en del.

Det var ju det där med att plocka bort julen också, undra när vi ska orka det. Ikväll var det inte så mycket roligt på tv så det kan kanske bli en tidig kväll. Det blev det nämligen inte igår då mannen och jag såg på film.

Känns skönt att lämna jobbet ett tag, får se när man börjar längta tillbaka igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen