Var är kortläsaren?

Hade tänkt lägga in lite bilder, nu när jag är lite dålig på att skriva, men jag hittar den inte. Hm.... Tog med mig lilleman och mellangrabben till Barkarby i fredags, främst för att köpa vinterskor till mellangrabben. Hittade ett par snygga, så det var skönt. Hittade även lite handskar, bra i kylan.

Lördagen började jag ta fram tomtar, krubba och tänkte koka knäck. Men plöstligt blev jag ordentligt illamående så jag fick lägga mig. Så jag gjorde inte så mycket som jag tänkt, men jag måste ta det lugnt också. Vid fyratiden tog vi oss till Vällingby för att skaffa gran och hämta väninna Å. Hennes familj har nu flyttat till Falkenberg och lägenheten är tömd, men hon har några dagar kvar att jobba så hon bor här. Gott att få rå om henne lite innan hon flyttar hon med. Vi hittade en gran, om man handlade för 500kr så fick man en gratis, så det gjorde vi. Den står nu i garaget och kommer in först på onsdag.

Söndagen var det Gudstjänst och sen vanligt fix med middag och så här hemma. Och idag är det måndag och snart är det julafton, aaaaa. Har nog inte greppat det riktigt och jag som borde..... Ja, det finns lite som behövs göras, hoppas jag orkar göra någonting mer ikväll än att sitta här.

Kommentarer

Sofia' sa…
Det är jag som är skyldig till kortläsaren, förlåt! ♥ ♥ ♥
Anonym sa…
Jag kan inte heller fatta att det snart är jul.. har oxå en hel del att fixa!
Lycka till med ditt så ska jag försöka med mitt.
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen