Redan fredag

Vad fort det går, men jag är inte stressad inför julen, ska man vara det?! Jag ska göra listor ikväll... Har varit uppe sen kl 5, tjejen åker denna vecka runt till en massa företag och lussar med sin klass. Skulle ha varit på mitt jobb idag, men det var lite för tidigt för mina kollegor kl 6. Det var synd för det hade varit mysigt. Vi ska ha vanligt luciafika på jobbet om en timma.

Sen skulle jag sluta tidigare för att åka och titta på Joel och alla pojkar som ska "lussa", men det blev framflyttat till onsdag p g a magsjuka. Ja, det är inte bara pojkar, det är väl 2-3 tjejer som säker vill stå längst fram och vara lucia, men jag är mycket nyfiken på hur alla pojkar kommer bete sig.

Annars blir det nog en lugn kväll, tjejen ska till Globen på Idolfinalen, hoppas hon orkar... Hon är duktig som kommer upp på morgonen i varje fall. Och hon har gulliga klasskompisar, det är roligt.

Kommentarer

Anna sa…
Hihi, ja och inte vill Elvira vara Lucia inte. Nädå, tomtetjej ska det va;) Bra att det blev framflyttat så vi kan va med!
Trevlig helg=)
Tina sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tina sa…
Ja, det var bra Anna. Hoppas ni mår bättre och får en trevlig helg!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen