Mysig och sen måndagkväll

Då min kära vän Å snart ska flytta till västkusten så ville hon hitta på någonting innan. Jag, hon och en tjej till träffades i stan 18.30 och gick till TGI Friday´s och åt en varsin god hamburgare. Sedan begav vi oss till Berns och under 3 långa timmar hade Lisa Nilsson en konsert för att hon firar 20 år som artist. Och vilken konsert sen, helt fantastisk. Fantastiska musiker, som Per Lindvall och Lars Danielsson bl a. Sångerna var blandade, med många gamla godingar. Som gästartist kom Stephen Simmonds och sjöng 2 sånger, vilket var pricken - otroligt bra.

Det blev en sen kväll, vi gick faktiskt innan det var helt slut, ändå var jag inte hemma förrän närmare kl 1. Sedan sov Joel lite oroligt, så jag sov inte så mycket kan man väl säga. Det har varit lite segt att jobba, men det har gått bra. Hoppas det kan bli en tidig kväll ikväll.

Kommentarer

Anonym sa…
Lisa Nilsson, trevligt!! :-)
Kan vara värt att vara trött dagen efter då!
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen