Inget slit, men soffan är skön

Inget köpebröd går väl upp mot hembakat. Fast jag har inga problem att köpa när jag måste ha fika bröd till något speciellt. Bävar för den dagen, som man måste baka till skolan. Varför ska man, när man äntligen bakar, lämna det till skolan när man helst vill ha det hemma.

Har bakat idag, kakor i långpanna och saffranskransar. Nu är det klart, det fick t o m plats i frysen, så nu blir det soffläge resten av em/kvällen. Det var inget slit, utan bara roligt. Nu har jag lite hemma om jag får för mig att bjuda hem folk. För till julen tar säkert mamma med sig fikabröd. Och gör hon inte det så räcker det nog till det med.

Kommentarer

Anonym sa…
Bra jobbat, Tina!!
Liss bakade kakor igår så vi har oxå lite att ta av. Saffransbullarna är dock redan slut... suck!
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen