Usch och blä

Nu har vi magsjuka i huset. Joel började i lördagskväll och höll på hela natten. Vi firade mannen på söndagmorgon sedan åkte jag och jobba. Jag och kollega C ligger efter så mycket med faktureringen så vi har sagt att vi ska åka in 2 helgdagar och jobba. Fick en del gjort, men en server hängde sig så vi är långt ifrån klara. Om vi ändå kunde få komma ifatt, det skulle lätta enormt.

När jag kom hem så gick jag och la mig en timma så jag skulle orka med konsert på Globen. När jag skulle göra iordning mig så mådde jag inte alls bra och fick bara erkänna att jag var magsjuk jag med. Så trist..... :O(.

Jag skickade iväg mannen med tjejen till Globen istället och missade en kanonkonsert med Ole Börud, Samuel Ljungblad och Kirk Franklin. Men jag hade verkligen inte orkad. Hoppas få en ny chans om ett år eller så.....

Skulle vara hemma och VAB:a idag, men jag har sjukskrivit mig och mannen VAB:ar. Lite jobbigt att ta hand om en magsjuk när man är magsjuk själv. Sen är det ingen bra kombination att vara gravid samtidigt. Barnet trycker på och rör runt tillräckligt i magen. Nu ska jag vila.

Kommentarer

Anonym sa…
Usch!! Lider med er! Magsjuka är inte roligt alls!!
Hoppas ni kryar på er snart å att de andra 3 klarar sig.
Kramkram Gilla
Hej Tina

Blev så inspirerad av ditt bloggande att jag oxå börjat... :)

Jag saknade er i kyrkan i söndags, men nu förstår jag. Hoppas ni kryar på er snart. Kramar Linda

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen