Turtisdag

Har en bra dag idag. Massor att göra på jobbet och hinner inte med hälften, men vad gör man?!?! Fick tårta av fastigheten idag för att vi störts av ombyggnation av värmen. Ja, nog har man störts alltid. Det var också ett lotteri med 4 vinnare, jag vann en natt lör-sön på ett av Morningtons hotell i Bromma, Sthlm city eller Göteborg. Trevligt. Ska nog skrapa triss ikväll... Ska först iväg och handla.

Och här hemma är alla så lugna och fina. Läser just nu "När livet stannar" av Malin Sävstam. Stackars människa, vilken tragedi. Så tacksam man blir till livet och min familj som jag har runt mig.

Kommentarer

Carolina sa…
Ja, den är jobbig att läsa, särskilt första halvan....tårarna rann konstant.
:-)
Carolina sa…
Vet ej varför jag lade till en glad gubbe på slutet....men men..
Anonym sa…
Köpte du nån triss?? Är resan till hotellet och all shopping fixad vid det här laget kanske?! :-)
/Gunilla
Tina sa…
Jag hade 2 triss i plånboken, som jag inte skrapat än, men jag glömde det igår. Vore väl fint med en jul- eller shoppingbonus :O).

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen