Så var det mörkt igen

om 2 veckor får man ta fram adventsljusstakarna och pynta lite här hemma. Ser fram emot det. Vi tänder ju redan en massa ljus så november kan bli så mysigt som det kan bli.

Har varit i kyrkan. Gott att få komma dit, det var ett tag sen. Musikalgruppen hade framträdande och de var så duktiga. Har nu ätit G:s förslag på pastarullar. Det var så gott som jag trodde att det skulle vara, mums. Har en äppelpaj i ugnen som vi snart ska ta. Sen är det dags för körövning innan en ny vecka börjar igen.

Nu går det fort. Funderar över hur mycket jag ska vara hemma med lilla bebisen, hade sagt ett år, men börjar faktiskt fundera på 9 månader. Då får mannen 9 månader också. Men då skulle jag börja någon gång i oktober, fixar jag det. Ja, det tåls att tänka på lite till.

Kommentarer

Anonym sa…
Längtar oxå 2 veckor fram i tiden så man kan börja pynta lite och framförallt få upp julstjärnor och adventsljusstakar.
Sen har vi ju födelsedagsbarn där runt 13-14 dec. att fira och det kan man oxå längta till!!
Kul att du lagade pastarullarna och att ni gillade det!
Kram Gilla
Carolina sa…
Bakade lussekatter idag, så det kändes lite adventigt! Härligt!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen