Piano-dator-tv-stund

Satte mig vid pianot ett tag. Då kom Joel och satte sig bredvid mig och klinkade och sjung. Hur mysigt som helst. Åh, vad jag älskar min 3-åring, hur ska det eg bli att få en liten liten igen?!?!?!

Nu är det datorkoll en kort stund, sen ska jag mysa med mannen vid tv:n. Hamnar så lätt vid datorn för länge, beror väl på att det är roligare än tv:n. Tjejen är på "New moon" med sin mamma. Det är andra gången för idag som hon ser den. Så var man visst i tonåren, kunde se sin bästa film om och om igen. Top Gun eller Dirty dancing t ex :O).

Mellangrabben är hemma, han blev sjuk av influensavaccinet, 2 dagars feber. Imorgon åker han till sin mamma. Vi ska handla, baka och pyssla - myslördag - ta det som det kommer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen