Möte och ommöblering

Har varit på samfällighetens årsmöte ikväll. Fick igenom de 2 motioner som jag lämnat in, 1 om fula buskar som ska bort och 1 om vår närmsta lekplats som börjar ruttna sönder.

Här hemma stökas det. Vår nya soffa kom i tisdags. Vår gamla 3:a kördes till mannens förskola och. 2:an står nu i tjejens rum. Hon har ett litet rum så mannen och de stora barnen håller just på att montera en loftsäng till henne. Får se när vi får ihop soffan här uppe.....

Jag har plockat fram allt som ska fram till söndag. Alltså flyttat adventsljusstakar o dyl från kallvinden till varmvinden och börjat stryka gardiner. Det är såå mysigt.

Imorgon är det fredag och jag ska på bio med K. Vilken lyxvecka. Igår träffade jag min underbara väninna G i Kista, vi satt och åt och pratade länge. Hade mycket att ta igen hade inte setts sen lillemans födelsedag i juli. Otroligt vad fort tiden går. Ja, det var en mycket mysig kväll och så härligt att bara få se henne och prata och prata. Hon är ju så härlig och go. Tacksam för såna vänner, vi har känt varandra sen jag var 12, coolt!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, coooooolt!!! :-)Å helt underbart!!!

Ha en trevlig kväll ikväll med!
Vi ska till syrran, det blir oxå trevligt!
Kram kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen