Kommentarer om magen

- Den växer (vanligast)
- Oj, vad stor den blivit
- Hur mår du och din vackra mage? (Trevligast :O)
- Är det tungt?
- Vank vank.....

Ja, en del tycker jag ser pigg ut andra tycker det ser tungt ut, en del tar på den bara så där.

Ja, det är den som är i centrum i varje fall när man kommer.

Jag både gillar och inte gillar att vara gravid. Eftersom jag fortfarande mår ganska bra, lite ont har jag ju haft hela tiden. Tröttheten räknar jag med och flåset är ju som det är, i övrigt mår jag bra, går inte upp så mycket i vikt. Kommentarerna får man stå ut med, det är ju inte så lång tid ändå och nu är det bara 9 veckor kvar......aaaaaaaaaaaaaaaa.....

Kommentarer

Anonym sa…
Tiden kommer gå fort! Å snart har du julledigt när du bara kan ta det lugnt....
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen