Goa sonen

Igår kom han på att han ville ha en flickbebis "...och då kan hon ju heta Maja". Hans kära väninna i Ö-vik, pratar han ofta om. Han är go som tänker på henne :O).

Idag skulle han till dagmamman efter några dagar hemma. Han var trött i morse och ville inte dit. Eftersom hon bor mitt emot så kan jag se vilka barn som kommer. Så såg jag att bästisen Danne kom. "Men nu kom Danne" sa jag. "Men då måste vi skynda oss mamma", sa Joel. Och vips så stod han med stövlarna på i hallen och sprang över innan jag fått på mig jackan. Men när det var Dannes pappa som öppnade så vågade han inte gå in "Mamma!!". Och jag kom med raska steg. Skönt när det går så lätt.

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, go son du har!!
Ha en underbar helg.
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen