Fredagsmys trots jobb imorgon

Ja, det är skönt med fredag även om det blir en jobbdag imorgon också. Känns ändå ok eftersom jag varit hemma mån-ons. Hoppas inte servern hänger sig imorgon utan att vi får lite gjort. Har haft så ont i ögonen 2 dagar så det har varit lite jobbigt att jobba, men det går. Blir ju trött av det och borde inte sitta vid datorn nu.

Mår annars bra, vilket är skönt. Det är ju trots allt bara 10 veckor kvar....

Har bjudit hit mor och far till jul Först tyckte mamma att det var en jätterolig idé, men jag har funderat på när beslutångesten skulle komma. Igår kom den, då visste hon inte hur de skulle göra. Jag som har börjat ställa in mig på att vara hemma. Men kommer de inte hit så åker vi till dem, ett par dagar i varje fall. Ja, fortsättning lär följa.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen