Det blev en Brio

Ja, hittade en fin Brio på Blocket igår här i Hässelby och köpte den idag för 2000kr. Känns jättebra, den är som ny. De hade haft den till 1 barn och den har nog varit inne mycket för den är jättefin. Jag ville hitta en mindre, smidigare vagn än vår Emmaljunga, men så blev det inte. Inser att det finns nog inga sådana idag. Jo, då är det små hjul eller plastit. Det hade varit roligt med en ny, men som sagt en nästan ny för 2000 eller en helt ny för 4000. Sen tror jag att det är lättare att sälja en Brio på blocket än en med okänt märke även om de säkert var bra. Är nöjd med köpet, hoppas vi får plats i bilen bara. Om det inte syns på bilden så är den svart och beige, precis de färger jag ville ha på den nya. :O)

Kommentarer

Anonym sa…
Den såg fin ut, grattis!! Tänk att det snart kommer ligga en liten bebbe i den... mysigt!!!
Är så ledsen för att vi inte kan ses idag, men vi kan väl satsa på en lördag som du sa! Vill så gärna, behöver träffa dej och prata och skratta!!
Kände när jag pratade med dej i telefonen idag att jag gärna hade velat prata länge länge till!
Kram kram Gilla
Tina sa…
Ja, så kände jag med. Känns som det var längesen vi pratade ordentligt. Ja, en lördag är kanske inte så dumt. Kändes faktiskt lite overkligt när jag körde hem vagnen igår, att det bara är 10 veckor kvar tills det ligger en liten bebis i den, aaaaa. Men jag påminds om honom/henne varje dag, det lever runt i magen ordenligt :O).

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen