bb

Hade servicemöte igår hela dagen, bra dag. Sen åkte vi till bb 33 pers, ja alltså BallBreaker. Jag var på Kungsholmen innan jul, men nu var det på Gärdet. Rekommenderas om man är ett gäng, det är kul. Vi körde bilrace, åt god buffé, körde 5-kamp med golf, fotboll, biljard, jakt och bowling. Gick sådär för mig, sämst var jag på golfen och bäst på biljarden. Bowlingen gick bra 4 första gångerna, sen orkade inte kroppen riktigt. Jag var riktigt trött. Men jag hade kul och körde på utan att känna efter. Idag har jag ont och är trött......

Thanks God it´s friday! :O)

Kommentarer

Anonym sa…
Hakar på å tackar Gud för att det är fredag!
Onsdag blir bra, kan vara där strax efter 17. Kanske man ska slå på stort å inhandla nån julklapp?!?!!
Trevlig helg!
Kram Gilla
Anonym sa…
haha, ja då vet du iaf att jag inte tar din plats de första 3-6 månaderna ;-) Men jag tror också utan egen erfarenhet att det är skillnad om det är ens egna, då har man ju en helt annan relation till dem.

I övrigt kan jag bara instämma i fredagshyllnings-kören, så skönt med helg! Hörs och ses, stor kram! JJ

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen