Suck

Var precis klar med ett inlägg om min syster, som jag inte skrivit om. Så skulle jag klippa ut och klippa in så försvann det. Suck suck, och det gick inte att backa.... Få det var tråkigt. Får se om jag orkar skriva ett nytt snart.

Har varit hemma idag med med lilleman, vilket varit skönt då jag själv haft lite ont i halsen. Känns lite segt att gå till jobbet imorgon, men jag måste. Mannen får vara hemma med lilleman för han är inte bra än.

Var på ultraljud på KS idag, hon skulle kolla om jag hade några nocher, tror jag det hette. Blodkärlen måste vara ordentligt öppna för att blodet ska strömma på till barnet via livmodern. Om det inte varit helt öppna så skulle jag behövt gå på flera kontroller. Vet inte om detta har med min sjukdom att göra, ska fråga läkaren imorgon. Det såg i varje fall jättebra ut, skönt. Barnet växer som det ska, har en stor mage sa hon. Joel var lång och smal när han föddes, kanske jag får en kort och knubbig den här gången... :O).

Nej, ska se om jag orkar kolla lite på CSI, för nu var det inte roligt att sitta här längre....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen