Sjukt och segt

Är såå trött, vill helst bara sova. Det har varit en mysig helg med föräldrarna på besök, men jag och mannen har inte varit helt krya, så blir man lite extra spänd och trött när de är här. Fast det har gått bra. Mamma är lite nervös för att det ska gå bra för pappa hela tiden, hon är trött och sliten. Pappa blir sur om han inte får se det han vill på tv eller om det han ska göra inte händer NU, han är otroligt otålig. Annars är det mysigt att ha dem här.... :O).

Gick bra att sjunga i förmiddags även om jag var lite krasslig. Fick mima ibland så jag inte skulle börja hosta. Det var en mycket bra Gudstjänst. Det är en härlig blandning att med mässa och gospel, stillheten och farten.

Vi blev bjudna på lunch ute av mamma, vilket var gott. Skönt att slippa fixa här hemma. Vår dagmamma börjar sin sjukvecka 6 imorgon och andra dagmamma vvecka 5. Det är jättesynd om dem, men det är så jobbígt för oss också att åka runt till de andra dagmammorna. Och stackars dagmamma som vi varit mest hos, hon är höggravid.

Mannen är inte helt frisk så han blir hemma imorgon. Vi är inte bra föräldrar ikväll, men Joel är tålmodig. Han har velat spela spel med oss och lekt, men har lekt själv istället, lilla killen. Nu ska jag försöka få honom i säng och snart mig själv med tror jag.

Kommentarer

Anonym sa…
Hoppas ni piggar på er snart. Det är envisa baciller som inte ger sig i första taget...
Kram kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen