Puh

Sätter mig äntligen. Är glad över energin, men jag kan köra på lite för länge och sen har jag ont överallt. Varför har vi ont i bäckenet/foglossning när inte våra föräldrar hade det? Visst är det konstigt. Beror det på att de var yngre, eller rörde de sig mer, eller vad är det?!?! Mamma var ändå 34 när hon fick mig och då var det hennes 7:e graviditet, märkligt är det.....

Alltid spännande med städdag, de som bott i området sen de byggdes -76 tycker ju att alla andra ska göra jobbet så de äntligen får vila. Men idag jobbade de på rejält och saknade alla yngre män. Men jag och grannen L var med länge och grävde. Jag gjorde inte så mycket som hon, men gubbarna måste bli imponerad av oss, för deras fruar har jag aldrig sett ute på dessa dagar. Grannen L tycker att hon kan lika bra gräva istället för hennes man, hon är skön hon. Vi var leriga från topp till tå så hon fick spruta av mig med vattenslangen innan vi gick in. Det var det bästa av allt sa hon. :O).

Sen har jag fortsatt lite här inne, lekt med Joel, badat honom och klippt hans hår. Hårklippningen var en pärs, så säg inget om den imorgon J! :O). Sen har jag lagat middag så nu blir det nog soffan resten av dagen. Mannen är sjuk så han har inte gjort nåt, vilket är bra för han behöver lära sig att ta det lugnt när han är sjuk.

De stora är och köper lördagsgodis. Så vi ska frossa framför Körslaget ikväll och kanske det blir någon film också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen