Paus

Fick en paus från min vikarie idag, då jag hade skickat henne på kurs. Det var lite skönt att sitta på sin plats och bara jobba på i stort sätt hela tiden, jag fick utbilda en annan tjej ett tag.

Igår fick jag hoppa in för vår ekonomichef och hålla en introduktion rörande administrativa saker på jobbet inför 4 nya kollegor. Fick veta det en halvtimma innan, så det var intressant och se om man klarade av det. Och det gjorde jag i 50 minuter. Fick några frågor som jag inte var 100 på, men jag lät tvärsäker. Det är det bästa har jag insett att verka säker så inte de som ställer frågorna blir osäkra. Sen får jag kolla upp i efterhand om jag hade rätt. :O).

Hade en tuff middag med lilleman idag. Han var trött och kladdade och gnällde. Sen var jag tvungen att duscha honom och han skrek, men tillslut gick det också bra. Vi fick in mysig nattning och det gick fort. Skönt.

Nu blir det "Bonde söker fru", ska bli intressant och se hur Roger klarar av sin gruppdejt.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag och tjejerna skrattade gott åt kvinnan som sa -"Jag vill ha meeer tid med Råååger".
Hahhaha, ja det är ett kul program!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen