Idag och sen lite sömn

Jobbade idag, vilket var skönt, men undra om jag fick något gjort. Min vikarie har börjat vilket är kanon, men det är inte helt lätt att vara pedagogisk när man släpar med annat. Vi hinner aldrig ifatt. Jag vill vara ifatt innan jag går, innan inventeringen helst och absolut innan bokslutet. Så vi måste lägga upp en plan, men hur?!?!?! En av mina nya kollegor - M, som jobbar som mig och C, är helt suverän. Hon säger att vi måste hjälpas åt för att nå målet, hon kan ta telefon en hel dag så jag och C kan sitta ostörda eller lära sig vårt system lite snabbare så hon kan hjälpa oss. Hon är sååå bra. Och sen säger hon att hon tycker det känns så bra att jobba hos oss och det är roligt att höra.

Mina föräldrar är här, de tog hand om Joel idag. Dagen har gått bra och mamma och jag hjälptes åt med maten när jag kom hem. Nu har vi tittat på Dobidoo och Skavlan, snart är det sängdags. Mor min är sliten och trött, men hon ser det inte själv. Vad gör man?!?!

Imorgon ska mor och jag till kyrkan och lyssna på en sömndoktor. Ska bli intressant att höra, mor sover dåligt, jag har en kronisk trötthet och senaste 5 nätterna har jag vaknat kl 3 eller 4 och inte kunnat somna om. Hm, så det ska som sagt bli intressant. Sov gott!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen