Hemma idag

Lilleman kom över till oss inatt och låg och snörvla och snörvla. Kände att jag hade inte mage att väcka honom i morse, han fick sova och nu är vi hemma. Han var trött igår, men inte snorig, så på en natt blev han jättesnorig. Vad märkligt det är. Han har nog lite feber också, men nu är det full fart på honom. Hoppas det inte blir något allvarligt. Han skulle egentligen till tandläkaren idag, men jag ringde och flytta fram det också.

Tänkte när jag jag hörde honom i natt att jag skulle inte sagt till G igår i telefon att vi är friska allihopa, det fick man igen på en gång. Så läser jag hennes blogg, så har hon skrivit precis samma sak, hennes lilla tjej vaknade med förkylning i morse, märkligt.

Skönt att få vara hemmna och städa lite, för det brukar jag inte orka göra när jag kommer hem från jobbet en fredag eftermiddag. Sen är det mysigt att få lite tid med lilleman, då han har haft väldigt långa dagar i det sista. Han behövde nog också en extra dag hemma och bara få vara. Han och jag och jag har kollat på korta videoklipp från när han var bebis, han mös och jag också :O).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen