Härlig höstlördag

Vad härlig hösten är, nog mår man bra av detta. Ser precis Danmark vinna fotbollen, har ibland tyckt det varit kul med fotboll, men sista tiden har jag tyckt det varit så tråkigt. Trist för Sverige att inte vinna såklart.

Efter sömnföreläsningen på förmiddagen så var vi ute sen hade vi ett "sammanträde" med våra grannar. De vill att vi planterar runt den fula sopstationen som de stör sig på. Så vi bestämde vad och sen ska vi göra det på städdagen nästa lördag.

Mamma, jag och Joel var ner till Plantagen och Ica. Mamma skulle nog kunnat gått runt ett tag på plantagen, men jag var trött och behövde komma hem och komma igång med maten. Efter maten har vi tagit det lugnt i soffan, sett här är ditt liv bl a. Det var mysigt. Nu lyssnar jag på Ole Börud och det är så bra, så jag ska nog ut och beställa biljetter till Globen 8/11.

Kommentarer

Anonym sa…
Har lyssnat på honom oxå en del på Spotify, gillar det mycket!
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen