Barnvagnen är såld

Borde ju ha sålt barnvagnen direkt när Joel vuxit ur den, men nej den hamnade på vinden. Trodde vi skulle ha den till nästa barn. Men när vi tog ner den för att låna ut den så kändes den så klumpig. Jag har varit jättenöjd med den och den har varit så skön att köra, men den är inte direkt liten och smidig. Och när vi blir 6 personer i bilen bl a så skulle det kännas bättre med en smidigare vagn.

Så jag la ut den på blocket idag 11.30. 11.47 ringer en kille ang vagnen och 13 är han här och hämtar den. Fantastiskt, vad skönt. Vi gav 3500 för den -06, den är från -04 och hade används till 1 barn. Fick 1500 för den nu och han som köpte den väntade sitt 3:e barn och bor på landet så den kommer nog passa dem utmärkt. Hoppas det ska gå lika smidigt att sälja sofforna och fåtöljen. Tänkte vänta tills efter helgen för mina föräldrar kommer nämligen idag och då kan det vara bra att ha något att sitta i. Vi andra kan ju klara oss utan ett tag om det skulle vara så.

Jaha då får jag väl sätta mig och leta efter en ny vagn till oss, kul.

Kommentarer

Anonym sa…
Grattis!! Våran gamla vagn är det ingen som vill ha, får nog skänka den till välgörenhet istället.
Kram kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen