Strax dags för mat igen

Vet inte vad jag ska hitta på idag, det är helt tomt på matfantasin. Får bli någonting enkelt med pasta, lasange hade varit gott, men det är nästan för sent nu. Tänk att det blev lika varmt och skönt idag ute. Lilleman har varit ute länge och lekt, sen gick jag och grabben ut till honom. Killarna körde radiostyrd bil, jag satte mig på en bänk och läste en tidning. Grannarna kom ut och jag pratade länge med dem, de satt i sandlådan med sin 1-åriga dotter. Jag bara njöt i värmen. Sen satte jag och barnen oss på baksidan och fikade, nu slappar vi lite inne. Mannen är ute med A på motorcykeltur. Han kommer väl hem snart för att äta. Jag och tjejen har lång körövningsdag mellan 16-20.30, ska bli roligt.

Kommentarer

Franz O M sa…
Älskling, vi kan ta lasange i morgon =) .. maten du gjorde idag var jättegod.. tyckte iallafall jag. Vi ses strax puss puss.. mannen

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen