Nu är det gjort

Fick lite panik här runt kl 19 att jag sumpat min chans att köpa en soffa som jag skulle vilja ha. Jag har ju faktiskt gått och tittat på soffor sen i våras och inte hittat någon jag gillar för ett bra pris. Och nu när jag äntligen hittade en så fick jag kalla fötter och vågade inte. Halv åtta ringde jag butiken och frågade om det gick att köpa via telefon och det gjorde det. Så nu är det beställt 1 soffa och 1 fåtölj, aaaaaaaaa....... Förstår inte varför jag har så svårt att handla, kanske för att det har varit lite för mycket det här året. Blir kul att ha ny soffa till jul, som vi förmodligen kommer fira här hemma :O).

Annars har jag inte mått så bra idag, sprängande huvudvärk hela dagen och frusen nu på eftermiddagen. Hoppas det är något tillfälligt. Dagmamma 1 är inne på sin 4:e febervecka, dagmamma 2 är inne på sin 3:e febervecka. Väninna G hade feber i 2 veckor. Usch det vill jag inte ha. Så det får bli en dusch och tidig kväll idag.

Kommentarer

Franz O M sa…
Min älskling.. du är go du.. Gratulerar till soffan... Du är värd en skön tillvaro här hemma.. hoppas nya möblemanget blir till belätenhet.. Mysiga hemmakvällar kan bli ännu mysigare.. utan ryggbesvär.. Puss puss .. och sov gott!! Franzen Din

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen