Najs weekend

Började med en skön fredag igår, där mannen hade dammsugit och börjat med maten när jag kom hem, så fantastiskt skönt..... Tjejen skulle på fest, grabben ringde över en kompis, lilleman blev övertrött. Det var väl mindre kul, men även det tog mannen hand om. Jag hamnade i soffan och såg en hel film utan att somna. Min bror kom vid 23-tiden, han var på konferens i Vineyard så han åkte igen efter frukost idag på lördagen. Men det var kul att träffa honom lite kort, vi fick prata lite sent igår och sen till frukost.

Grabben har sin kompis kvar till imorgon, så dem har vi inte sett så mycket av idag, men vi har hört dem. Förstår inte varför grabbar ska vara så högljudda när de spelar tv-spel?!?!?! Vi andra 4 åkte ut i skogen på förmiddagen, tog fika med oss. Det är absolut den bästa lekplatsen för lilleman, det var föll fart på honom i 2 timmar, sen stupade han i säng när vi kom hem. Han gick in och la sig själv, jag visste inte var han tog vägen förrän jag såg honom ligga där. Sötnosen :O).

Efter lunch åkte vi ner till kyrkan. Det var ett föredrag/undervisning om Vila av Niklas Piensoho. Han tidigare Missionspastor, som idag leder Europas största församling - Filadelfia på Rörstrandsgatan. Han är mycket bra att lyssna på, duktig talare, rak och ödmjuk och med ett viktigt budskap. Blev styrkt efter den samlingen, gott.

Imorgon kör gospelkören igång igen, det ska bli roligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen