Många sköna människor

Vakande 6.46 av grabbens väckarklocka. Den ringde samma tid igår, han hade glömt stänga av sin vardagstid både lördag och söndag, vilken miss. Jag hade svårt att somna om, men gjorde nog det ett tag. Vaknade senare av att lilleman låg och myste i vår säng. Jag: "Du är mysig du", Joel: "Du med". Så mysigt att höra på morgonen av sin 3-åriga son.

Har varit på körövning ikväll, nu startade det igen efter sommaruppehåll. Det var några nya, annars många välkända ansikten. Jag har sagt det förut, men säger det igen, en härlig blandning av människor i alla åldrar. Från 14 till 63 år, glada, allvarliga, pratiga, smala, tjocka, vackra människor. Det är så roligt. Många olika bakgrunder och livshistorier och vi tycker alla att det är så roligt att sjunga gospel och då blir det också roligt.

Kom hem och fick se sista minutrarna på "Ensam mamma söker", som började idag igen. Det är ju ett sånt mysigt program tycker jag. Det är både ock att blanda in barnen som de gör i det programmet, men jag tycker det är så mysigt just med barnen som engagerar sig så. Kul.

Ser film nu med mannen, innan veckan drar igång imorgon igen. Kram på er där ute.....

Kommentarer

Anonym sa…
Ida o jag träffade en granne igår och Ida berättade då för henne att vi sett "Ensam mamma.." dagen innan. Lilla Ida var så upprörd för att en av mammorna som var i min ålder hade valt en kille som var 22 år. :-) Det var konstigt tyckte hon. Tyckte iofs jag med, men hon var så söt när hon berättade detta för grannen...
Kram Gilla
Tina sa…
:O) det var gulligt, men det reagerade jag också på, med tanke på att hennes son var 17.....

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen