Joelssons

Har tänkt skriva lite om den Joelssonska familjen, mina föräldrar och syskon ska få en var sin dag. Börjar med pappa imorgon. Jag pratade med honom idag. Jag: "Vad gör du?" Pappa: "Ser lite på tv och löser korsord." Jag: "Vad skönt, går det bra?" Pappa lite skrattande: "Nja, jag kan inget annat, skulle så gärna vilja hjälpa mamma rensa i garaget. Hoppas hon inte sliter ut sig." Ja, det är inte lätt att vara i pappas sist heller, han vill så mycket, men kan inte.

Jag har haft en jobbig dag. Åkte kommunalt för att mannen skulle ha det lättare att lämna och hämta sonen. Kom på att jag skulle till KS, lite jobbigt att åka dit kommunalt, men det löste sig bra. Jag fick låna kollega C:s bil. Sen hade jag glömt visa- och körkort hemma, men det klarade jag mig också utan. Har haft jätteont i knäna och huvudet hela dagen, så det var lite jobbigt att gå.

Barnet var friskt, hjärtat var friskt. Skönt. Kommer sakna proffersons och hans sköterska Linda. Jag har en gång till dit. Har idol på i bakgrunden nu, men ska väl lägga mig sen.

Kommentarer

Anonym sa…
Kul att få läsa om din familj framöver!
Tänker på dej och saknar dej massor.
Skönt att det lilla hjärtat lät bra!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen