Hässelbybrud

Vad unnar jag mig? En glass på jobbet på eftermiddagen, eller en god lunch ute eller lite egen tid då jag kan krypa upp i ett hörn i soffan och läsa en bok..... Hur mycket pengar har jag lagt på gräsmattan? Inga....

Ja, jag och tjejen tittar på Hollywoodbrudar. Förra måndagen blev det bara 5 minuter, men nu är det riktigt underhållande, vi skrattar, vilken värld de lever i. Vad har de för perspektiv på livet? Haha... En av dem kändes lite mysig, hon som fick sin bror på besök.

Jag är jättetrött och borde gå och lägga mig, ska ta och göra iordning mig.

Kommentarer

Carolina sa…
Håller med, vilka perspektiv???!!!
Jobbigt att upprätthålla all denna yta! Skönt att vara lite mer medel-svensson:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen