God morgon

KL 6.40 Brukar inte slå på datorn på morgonen, men gjorde det idag. Sitter i min ensamhet vid frukostbordet, en av mina bästa stunder, det är så skönt. Det är inte helt tyst i huset, de börjar vakna, men skapligt. Ute ser det ut att bli fint idag med, kanske lite molnigare, men solen var jättevacker när jag kom upp. Ska snart sätta mig i bilen och åka till jobbet, kul! Trivs väldigt bra med jobbet för tillfället, får säga till mig själv att hålla det på rätt nivå bara, det är så lätt att engagera sig för mycket.

Gänget som flyttade in i augusti, som jag var lite orolig för i våras, går det bra för. Eller det är smärtfritt för oss, men kanske inte för dem. Jag och kollega C är väldigt glada över kollega M, som gör samma sak som oss, men för tillfället håller koll på "deras" kunder. Skönt.

Nej, nu ska jag åka.

Kommentarer

Anonym sa…
Härligt att starta dagen med possitivitet!!
Ha en riktigt bra dag!!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen