Fredag igen

Vad fort veckan går. Har känt mig trött denna vecka, men igår kväll orkade jag med en sväng till stan där jag träffade väninna Å. Så mysigt, måste ju som sagt passa på att träffa henne nu, till jul flyttar de och det lutar nu åt Falkenberg. Ja, vet inte vad jag ska säga om det, men det låter som att det kan bli för för dem, mycket faller på plats.

Idag har det varit ett par möten på jobbet. Bl a fick jag och kollega C vara med och träffa min vikarie. Det blir en tjej som har jobbat som oss och känner till lite av branchen, helt otroligt, såna hittar man inte lätt. Hon börjar redan 5:e oktober och det känns också bra att vi hinner få lite tid ihop. Hon kändes lättsam och trevlig och jag tror att det kan bli jättebra. Faktiskt så bra att hon kan fortsätta på min tjänst så kan jag kanske göra någonting annat. Ja, vi får väl se.

Hoppas nu på en skön helg.

Kommentarer

Franz O M sa…
Visst ska vi ha en skön helg min älskade Tina <3 Puss puss /Franzen Din.

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen