Att blogga

...har ju verkligen blivit dagens "innegrej" eller vad man ska säga. Det är så roligt att läsa om såna som har från 100 eller fler läsare, vad man ska tänka på när man bloggar. Det ska vara korta intressanta inlägg och mycket bilder bl a. Det sägs att man bloggar för att bli sedd eller få bekräftelse. Jag funderar på varför jag bloggar. Jo, för att mina vänner, som jag inte hinner eller orka ringa till så ofta som jag önskar, ska få lite inblick i min vardag. Jag skulle inte vilja ha 100 läsare för jag har inget behov av att dela med mig av mitt liv till okända människor. Sen de bloggar jag följer är mina vänners och det är sååå roligt att få ta del av deras vardag. Jag läser några kändisbloggar ibland och visst då är det roligast med bilder. Skulle önska att flera av mina vänner, som jag så gärna skulle vilja ha tätare kontakt med, bloggade. Nu har min man precis börjat blogga och det är roligt, fast han har jag gansa tät kontakt med ändå :O).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen