Skön packdag

Det var riktigt skönt att det regna idag eftersom vi packar och grejar lite inför sista semesterveckan. Förstår inte vad mycket jag tar med mig jämt när vi ska till våra föräldrar. Men det är sköna kläder, finkläder till bröllop, svala kläder, badkläder om det blir fint väder och varma kläder och en regnjacka om det blir som idag.

Nu för tiden vill jag ta med sängkläder till mina föräldrar speciellt så mamma slipper tvätta så mycket. Så mycket packning blir det. Skönt att man har stor bil. Blir spännande nästa sommar när vi har en till i bilen + vagn.......

Fick lite panik igår över att ensamveckan med mannen och lilleman var slut, sen var det så skönt väder så jag ville njuta av det och samtidigt vill man få lite gjort hemma. Men jag njöt av vädret, sen kom ju regnet och då var vi hos familjen L på fika, så dagen blev bra och idag har jag inte lika mycket panik. Jag har ju faktiskt en semestervecka till. Får se om jag kommer åt att blogga något annars tar jag det när jag kommer hem med bröllopsbilder bl a. Ha det bra bloggvänner.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen