Hemma igen

En bra kick off som alltid. Mysig middag, underhållning med sång/musik och sen en tävling under middagen. Innan efterrätten tittade vi alla på Emma Green och Bolt. Sen blev det dans och mingel. Det var lite mer avslaget än vanligt, inte många på dansgolvet, men jag var med med magen.... Roligt som alltid. Var inte där sista timmen, hängde i baren och pratade. Då var det plöstligt många på dansgolvet. Hade många bra samtal. Kul.

Fredagen såg ut rätt som vanligt, vd:n och cheferna pratade läget, siffror och mål. Inspirerande och bra. Det är så roligt att det går bra för oss. Vi har lite olika delmål, när vi ett strechmål som är uppsatt så får vi en resa i januari. Denna gång bär det av till Bad Gastein igen, men jag blir hemma, antingen väntar jag eller ammar eller nåt...... Eftersom det går så bra för oss så är jag säker på att vi kommer klara strechmålet. Så jag får vara glad för mina kollegors skull, som får komma iväg till Österrike. Det var en fantastisk resa dit 2006.

Efter lunch fick vi lyssna på en otrolig föreläsare, Anders Olsson. En man som vunnit ett antal medaljer i handikappsidrotts. Han hamnade i rullstolen pga antal missar i vården, fruktansvärt. Han var inte bitter, han var inspirerande och rolig. Får du chans att höra honom så gör det. Man klagar inte själv efter att mött en sån människa. www.jarnmannen.com

Nu är det lördag, skönt att man inte är borta hela helgen, utan att man har den med familjen. Regnet vräker verkligen ner så det vore skönt att ligga i soffan hela dagen, men så blir det inte. Joel ska på kalas så present måste inhandlas. Sen är det kräftskiva i Bålsta på eftermiddagen. Ska bli roligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen