Spontanbesök

Har haft spontanbesök av min storebror S, hans fru, hennes bror och fru. De var i Kungsängen på möten och mellan 2 möten kom de hit en sväng, typ 45 minuter. Mycket roligt. Just då sken solen så vi satt ute på altan och pratade ett tag. Mannen är ute med A idag med på motorcykeltur. Kul för dem. Jag och lilleman är hemma och tar det lugnt, alldeles lagom för mig. Just nu sitter han bredvid mig och myser och tittar på Rasmus Nalle.

De stora har varit här en vecka, men har gått till mamma idag för att vara där en vecka. Får se om det är någonting vi måste göra dennna vecka eller om vi kan ta dagarna som de kommer. Ev ska vi lägga grus runt huset. Sen måste vi såklart fira lilleman på tisdag. Hade tänkt komma till Skansen och ge kattungarna napparna också, får se hur det går.....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen