Mulle Meck och kalas

Mannen skulle till Mulle Mecks lekpark i Järvastaden med sin förskola, så jag tog med mig Joel dit också igår. Det var jättemysigt, en härligt uppbyggd lekpark. Mysigare och roligare än alla nya EU anpassade lekparker.....

Till kvällen åkte vi till Farsta för att fira Åsa. Alltid lika mysigt att få fira henne så här i mitten av juli. Det blev picknick nere vid sjön. Hennes man hade gjort otroligt mycket god mat. Sedan gick vi hem till dem och och fick god tårta och kaffe. Det var en familj till med, de hade tvillingtjejer som var 4,5 år, otroligt söta. Sen en 11 månaders kille. Tjejerna, Joel och Carl lekte jättebra både ute och inne. Kul.

Idag är jag jätteseg, ibland känns det som att graviditet är en sjukdom, men det är det ju inte... Jag är bara så matt och får inte i mig så mycket mat, men det vänder kanske snart. Mannen ska ut med A och åka MC. Jag får träffa Kerstin med dotter, vilket är otroligt mysigt. Vi har inte bestämt vad vi ska hitta på än, just nu orkar jag inte tänka på det, men jag vet att det blir mysigt.

Kommentarer

Anonym sa…
Tänk på att man kan behöva en dag när man inte gör nåt med... sova å läsa en hel dag kanske? Var rädd om dej.
Hälsa Kerstin!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen