Mammakläder







Var en snabb sväng till Vällingby C igår och letade kläder. Varför är det så dåligt med mammakläder? När jag väntade Joel för 3 år sen så skulle jag vara värdinna på 2 bröllop och såg klänningen framför mig som jag ville ha, men den fanns inte. Jag fick köpa stor storlek på Kapp Ahl då, vilket jag inte tycker är så fint idag. Nu hittade jag faktiskt en klänning på nätet som jag beställt till min systers bröllop, jag ville ha den i svart/vit/grå, men den var slut. Så det blev en lila/grå. Sen har jag beställt en cardigan på H&M om det blir lite kyligt. Köpte ett grått bälte på H&M som jag kan ha i midjan, så det blir nog bra. Ska ta en bild när jag fått hem alla kläder, vilket jag ser fram emot.

Hittade även kläder till lilleman, en röd/vit rutig skjorta och ett par snygga jeansshorts.

Kommentarer

Anonym sa…
Det såg jättesnyggt ut!! Å så var det lila förståss!
Hör av dej om tid imorgon, kanske kommer Liss och jag. Ida är i Knivsta hos Leo.

Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen